donderdag 23 december 2010

Merry Christmas

Merry Christmas toegewenst vanuit Zuid-Amerika ! Hermanski gaat kerstmis vieren in Arequipa in het zuiden van Peru. Samen met de Nederlands Myka vertrek ik vandaag met de nachtbus voor een 10 uur durende rit van Cusco naar Arequipa, volgende week maandag begint de Spaanse les, dus heb ik nog enkele dagen om Peru een beetje te verkennen.


Er volgen nog enkele blogverhalen van de voorbije week, wanneer ik terug ben uit Arequipa. Enkele foto´s van het absolute hoogtepunt, Machu Picchu, wil ik jullie niet onthouden. Hermanski heeft dus met de charmante Nederlandse ladies dit wereldwonder bezocht. En het was alles wat Hermanski ervan verwachtte en zoveel meer ... just a perfect day, seeing Lamas in the clouds ...


De puntige berg Wayna Picchu die je boven het lamahoofd ziet uitsteken, heb ik samen met Caroline uit Amsterdam beklommen. De tocht begon in de mist, waardoor het leek dat je door een soort van droomlandschap liep, toen we bovenkwamen verdwenen de wolken en had je een adembenemend zicht op Machu Picchu ... daar 'on top of the world´ zijn we dan 2 uur ademloos blijven zitten ... tussen droom en werkelijkheid !


1 opmerking:

  1. Feliz Navidad vanuit Lommel!
    Ik zie een versierde kerstboom met een kartonnen sneeuwman.Hier kunnen we een echte sneeuwman maken.Het lijkt hier wel Siberië!
    Geniet nog van al dat moois in Peru!

    Mama

    BeantwoordenVerwijderen